Gyakran Ismételt Kérdések

Aláírásokkal kapcsolatban

Hogyan tudom beilleszteni a levelezőmbe a Trustindex-en készített aláírásokat?

Ajánljuk az alábbi súgókat:

Csomagokkal kapcsolatban

Tudnátok segíteni a választásban?

Igen, itt egy kis segítség: https://admin.trustindex.io/support/package_pick

Továbbá életszerű példákkal érzékeltetjük, hogy mi is az a céges/domain profil, egy Trustindex fiókon belül: https://www.trustindex.io/hu/mi-az-a-domain-es-hogyan-hasznaljam/

Domainekkel kapcsolatban

Mi az a domain? Egy domain alá kapcsoljam az összes véleményforrásomat?

Javasoljuk alábbi cikkünk elolvasását: https://www.trustindex.io/hu/mi-az-a-domain-es-hogyan-hasznaljam/

Facebookkal kapcsolatban

Mit tud a Trustindex csinálni a Facebook oldalammal / adataimmal, miután csatlakoztattam a két rendszert?

A csatlakozási folyamat a következő, lépésenként:

    1. A Facebook engedélyt kér, az Ön fotójának és nevének a közlésére:
      Ez a legalapabb Facebook engedélykérés. Bármely oldalon, ha Facebookkal bejelentkezik, stb, ott ugyanezt kérik. (Mi még az e-mail címet sem igényeljük)

       

      Erre azért van szükség, hogy tudjuk listázni az Ön Facebook oldalait, amikből választhat a következő lépésben. Ezzel önmagában semmit nem tudunk csinálni. A nevét látjuk és a profil képét, ami egyébként is, ha Önre keresnek a Facebookon. Ettől kevesebb adatot nincs is lehetőség igényelni

    2. A Facebbok megkérdezi, hogy Ön mely oldalának nevében akar továbblépni a folyamatban. Itt már nem Önről van szó, hanem az egyik/több Facebook oldaláról. Itt tudja kiválasztani a közösségi oldalnak, hogy mely oldalnál engedélyez majd valamilyen szintű ( lásd következő pont ) hozzáférést.
    3. Itt az előző pontban kiválasztott oldal(ak) kapcsán tud dönteni a kérdéses jogkörök kapcsán. Mi a manage_pages jogkört igényeljük.

Mit lehet tenni az “manage_pages” jogosultsággal? Erre a Facebook hivatalos oldalon találni választ: https://developers.facebook.com/docs/facebook-login/permissions#reference-manage_pages
Azaz adatot kapunk (analizálhatunk), de postolni már a publish_pages jogkör is kellene, amit mi már nem kérünk el.

Az engedélykérést lebonyolító felugró oldal sem tartalmilag, sem működésileg nem befolyásolható általunk, az a facebook.com tulajdona. A fordítás is lehet fura, de ezügyben sem tudunk módosítani rajta. Minden alkalmazás ezt a folyamatot viszi végig, ami valamilyen Facebook-on tárolt adathoz szeretne hozzáférni legálisan.

Összefoglalva: nem kérünk több jogosultságot, mint szükséges (1 db) és kevesebbet sem, mert akkor nem tudna funkcionálni az programunk.

Mi történik, ha visszavonom az adatközlési meghatalmazást a Facebookon?

Ha kikapcsolják a beállítást (azaz megvonják az manage_pagesengedélyt, a Trustindextől ), onnantól a Trustindex nem tud kapcsolódni a Facebookhoz az Önök oldala kapcsán:

    • nem lesz látható a véleményezők fotója
    • nem tud friss véleményeket letölteni

Tünetre így fog kinézni: https://www.trustindex.io/hu/problema-megoldas-eltuntek-a-facebook-velemenyeim-kepei/

Hol tudom megvonni az engedélyt a Trustindextől a Facebook kapcsán?

Itt: https://www.facebook.com/settings?tab=business_tools

Az újra csatlakozás bármikor elvégezhető, azonban a widgetjei nem tudnak majd frissülni, bizonyos adatok (pl véleményezők fotói) elérhetetlenek lesznek, amíg az engedélyezés nem lesz meg újra.

Nincs a Facebook oldalon vélemények fül. Hol lehet engedélyezni?

Nem csak azért érdemes bekapcsolni a Facebookon a véleményezést (Reviews tab), mert így lesz értelme csatolni a Trustindexhez, hanem mert az üzleti folyamatait is kedvezően befolyásolhatja. Ennek a lépései:

    1. A Facebook oldalon a Beállítások (Settings) fülre kattintás
    2. Bal oldali oszlopban Oldal szerkesztése (Edit Page) sorra kattintás
    3. Le kell görgetni a Vélemények (Reviews) részhez
    4. Be kell kapcsolni (ON állapotban legyen)
    5. Mentés!

Ezzel már véleményt lehet gyűjteni Facebookon. A következő lépésekben azt kell megcsinálni, hogy legyen egy Vélemények fül is az adatlapon, hogy a vásárlók könnyen megtalálják:

    1. A Facebook oldalon a Beállítások (Settings) fülre kattintás
    2. Bal oldali oszlopban Oldal szerkesztése (Edit Page) sorra kattintás
    3. A Fülek (Tabs) részhez le kell görgetni
    4. Az alapértelmezett füleket (Use default tabs) be kell kapcsolni (ON állás)
    5. Ezáltal felugrik egy doboz, ahol alul a Véleményeket (Reviews) a mellette található gomb segítségével hozzáadhatjuk a Facebook fülekhez

Képen az 1-es és 2-es lépések a fentebbi folyamatokhoz:

Angol nyelvű súgó: https://broadly.com/blog/how-to-get-reviews-on-facebook/

Véleményekkel kapcsolatban

Mennyi idő után látszódnak az új vélemények

A Trustindex háttér rendszere frissíti a véleményeket (letölti az újakat) naponta:

    • PRO csomagban többször
    • ingyenes csomagban egyszer

Az esetlegen érkező új vélemények a weboldalakba pedig a widget frissülésekor kerülhetnek ki. A widget frissülése megtörténhet kézi mentés során vagy pedig a widget beállításától függően (Widget szerkesztése oldalon a “Bővebb beállítási lehetőségek” résznél a “Frissítés gyakorisága”) automatikusan.

Szükségem van márka/szolgáltatás/cég véleményekre? Jobb a termékvéleményeknél?ennyi idő után látszódnak az új vélemények

Jelenleg a Trustindex márka/szolgáltatás/cég értékelésekkel kapcsolatban segíti ügyfeleit. Ezeknek a véleményeknek a szolgáltatásod, a vállalkozásod, a márkád, stb, a tárgya. Nem egy egyedülálló termék (azok a termék vélemények).

Miért jobbak a céges vélemények a termékvéleményekhez képest? Nézzünk meg egy érdeklődőt, aki TV-t szeretne vásárolni:

  • Amennyiben jó véleményeket olvas (például) egy Samsung TV-ről, az segíteni fog neki a döntéshozatalban: a kiválasztott TV egy Samsung TV lesz.
  • Miután ezt eldöntötte, a vásárlást abban az üzletben fogja végrehajtani, amely:
    • olcsóbban árulja a TV-t
    • garanciát biztosít
    • megbízható
    • gyorsan szállít
    • jó ügyfélszolgálattal rendelkezik
    • segítőkész személyzettel rendelkezik
    • stb…

Ezáltal ez a típusú értékelés nagyszerű a Samsung -vagyis a gyártó- vállalat számára. De neked, mint viszonteladó, a szolgáltatás/cég vélemények lesznek előnyösek. Általuk fog Téged választani az érdeklődő -segíteni fog abban, hogy a Te üzletedben vásároljon, mivel ez a típusú értékelés építi a bizalmat. Ezáltal fogják tudni az érdeklődők, hogy tisztességes a vállalkozásod, gyorsan szállítasz, tartod magad a garanciához, stb…

Így a (Trustindex által nyújtott) szolgáltatás/cég értékelések segítenek Neked ebben!

Még egy gondolat: 1-2 darab, termék alatt hagyott értékelésnek nincs túl jelentős meggyőző hatása. Az emberek nem bíznak az internetben, egyszerűen úgy gondolják, hogy a vélemények manipuláltak (hamisak): minden termék alatt legalább 10-20 értékelésnek kéne lennie minimum, annak érdekében, hogy komolyan vegyék az érdeklődők. Az ilyen mennyiségű termékvélemény megszerzése (termékenként) pedig nem egy könnyű feladat (és nem kis eladási volument igényel, hogy legyen ennyi vevőd, akit véleményezésre bírhatsz…)

WordPress-szel kapcsolatban

Nem jelenik meg a véleménydoboz, csak ha be vagyok jelentkezve a WordPress oldalamba

Valószínűleg az egyik cache/gyorsító plugin lesz a ludas. (Wp Rocket plugin, stb …). Megoldások:

    1. Az (aktuális) oldalon ki kell kapcsolni a “minimize/combine JS” opciót
    2. vagy le kell tölteni az egyik pluginünket és annak segítségével már használhatjuk a shortcode funkciót. Ekkor a
      <script defer async src='https://cdn.trustindex.io/loader.js?e2e741b795c369623f6652f'></script>
      beillesztendő kód helyett ezt kell beilleszteni oldalunkba:
      [trustindex data-widget-id="e2e741b795c369623f6652f"]
      S működni is! (Persze a kiemelt widget azonosítót módosítani kell a saját widget azonosítóra!)