CSAK WEBÁRUHÁZAKNAK!
Egy gyors tipp, amivel csökkentheted webáruházadban a kosárelhagyások számát, és ezzel éves szinten akár több millió forint extra bevételre tehetsz szert!
Molnár Gábor vagyok 35 éves marketing szakértő és már több mint 10 éve foglalkozok termékek vagy szolgáltatások értékesítésének optimalizálásával.
Az elmúlt hónapban a www.dorko.hu cipőwebáruházzal sikerült kikísérleteznünk egy hihetetlenül egyszerű, és minden webáruház esetében hatékonyan működő módszert.
Ezzel a módszerrel Te is egyszerűen és gyorsan növelheted az eladásaid számát, és az azonnali siker garantált.
Biztos lehetsz benne, ha náluk működött a módszer, akkor nálad is fog, mert amikor webáruházakról beszélünk, teljesen mindegy hogy mi a termék, kizárólag a stratégia a fontos.
A módszer segítségével, amit bemutatok Neked, a www.dorko.hu cipőwebáruház napi 4 -el csökkentette a kosárelhagyások számát.
- A kosárelhagyások mérése:
Google Analytics segítségével tökéletesen mérhetőek százalékos mérésekkel, így mi is a Google Analyticsre hagyatkoztunk. Abból a feltevésből indultunk ki, hogy nincs olyan webáruház, ahol mindenki mindent megvesz mindent, amit betesz a kosárba. - Kiindulási alap:
Megmértük, hogy mennyi volt a www.dorko.hu cipőwebáruház kosárelhagyások aránya átlagosan az elmúlt egy évben Google Analytics segítségével. - Így nézett ki a dorkó kosár oldala régen:
- Eredmény:
Azok közül a potenciális vásárlók közül, akik betettek a kosárba terméket, 74%-a vitte végig a vásárlást, míg a 26%-a potenciális vásárlóknak NEM vitte végig a vásárlást. - Konklúzió:
A lehetséges vásárlók közül, akik betettek a kosárba valamilyen terméket és nem vásároltak (26%) azért mert valamilyen ok miatt még nem bíztak meg a cégben vagy még nem álltak készen a vásárlásra. - Bizalomépítés:
Mi a bizalom kapcsán kezdtük a www.dorko.hu webáruház esetében tesztelni a vásárlói viselkedést, és a 26%-os kosárelhagyók rátáját megpróbáltuk csökkenteni.
Bizalomépítés valós vásárlói véleményekkel:
Hosszas tesztelés után rájöttünk arra, hogyha a bizonytalan vásárlóknak a kosár alatt megjelenítünk néhány odaillő vásárlói valós vásárlói véleményt, akkor az megerősítheti őket a vásárlásban, és ahelyett hogy kilépnének az oldalról a kosár oldalon, folytatni fogják a vásárlást.
Így néz ki most az új kosár oldal:
Így találtunk a www.dorko.hu cipőwebáruház esetében is egy kisebb potenciális vásárlói réteget, akit a döntési folyamaton át tudtunk billenteni a valós vásárlói értékelésekkel. Ezek a lehetséges vevők a valós vélemények nélkül viszont NEM vásároltak volna.
Ezáltal jöttünk rá arra, hogy a valós vásárlói milyen fontos szerepet játszanak egy webáruház esetében is a vásárlási folyamat során.
Mennyit profitált a www.dorko.hu webáruház a kosár alá elhelyezett valós vásárlói véleményekből?
Az új módszerrel sikerült elérni, hogy a www.dorko.hu cipőwebáruházban a napi 4 kosárelhagyást akadályozzunk meg átlagosan. Ez éves szinten 1460 új rendelést jelent nekik.
A módszerben az a legjobb, hogy minden webáruháznál működik.
Nincsenek kivételek, így biztos lehetsz benne, hogy nálad is működni fog.
Készítettem Neked egy 5 lépésből álló útmutatót, hogyha végigcsinálod, akkor a www.dorko.hu cipőwebáruházhoz hasonlóan Te is akár több millió forinttal növelheted az eladásaidat éves szinten akár több millió forinttal!
5 LÉPÉSES ÚTMUTATÓ: A VÁSÁRLÓI BIZALOM MEGSZERZÉSÉHEZ
Hogyan nyerd meg a látogatóid bizalmát valós vásárlói értékelésekkel?
Lépés: Platform kiválasztása
Válassz ki egy platformot, amelyik szimpatikus: Google, Facebook, Yelp, Tripadvisor, Booking.com.
A saját tapasztalatom azt mutatja hogy a legnehezebb a Facebook oldalon véleményt gyűjteni, de a profilozás miatt a Facebook véleményeknek hisznek a legjobban az emberek.
Még akkor is a Facebooknak hisznek jobban az emberek ha az értékelés nem valós…
Elég érdekes, nem?
Erről elég sok következtetés levonható…
Lépés: Értékelések gyűjtése
A legegyszerűbben úgy tudsz értékeléseket gyűjteni, ha a saját címlistádra küldesz egy emailt, amiben megkéred az ügyfeleidet, hogy valamilyen minimális kedvezmény fejében írjanak a cégedről egy értékelést egy adott platformon.
Linkeld be mindenképp az adott platformot, hogy pontosan hova írjanak véleményt!
Ha szeretnéd mindezt automatizálni, akkor használd: www.trustindex.io szoftvert.
Megbízható az email kiküldés és egyszerű használni.
Lépés: Értékelések megjelenítése
Manapság nem egyszerű a Facebook vagy Google értékeléseket manuálisan beágyazni, és frissíteni az oldaladban heti szinten, amikor jön egy új értékelés.
Ez az egész folyamat automatizálható a www.trustindex.io szoftver segítségével.
A szoftver segítségével WordPress weboldalakba, Shoprenter-es vagy UnasShop-os webáruházakba is egyszerűen be tudod építeni a megszerzett valós vásárlói értékeléseket.
Nem kell hozzá programozói háttértudás.
Lépés: Rendszeresség
Az értékelés gyűjtést folyamatossá kell tenni. Ugyanúgy ahogy Te is megnézed egy más cég véleményeit, hogy ki, milyen platformon, mikor adta, ugyanúgy a Te lehetséges vásárlóid is meg fogják ezt nézni.
Havi 3-5 valós vásárlói értékelés gyűjtése kötelező!
Lépés: Trustindex értékelés management szoftver használata
A www.trustindex.io szoftver előnye, hogy a vélemény widgetek, amikben megjelennek a véleményeid 100%-osan a saját weboldalad vagy webáruházad arculatára tudod szabni.
A www.trustindex.io szoftver ára olcsó, megegyezik egy számlázó program árával, havi 1140 Ft + áfába kerül.
Az ára már évi 1 vagy 2 db többlet rendelésből megtérül.
Nekünk nagyon sokat segített az értékelés management szoftver, gyakorlatilag ezt a szoftvert használtuk a www.dorko.hu cipőwebáruház esetében is.
Az eredmények eléréséhez azonban kellettek a kiváló minőségű cipők, az ügyfélbarát üzletpolitika, profi szállítócég, kedves ügyfélszolgálat amivel a vevőink elégedettek, és hogy heti szinten foglalkozzunk az értékelések gyűjtésével.
A saját piacodon ezt Te is könnyen meg tudod csinálni, és ezzel az 5 lépéssel Te is egyszerűen csökkentheted a kosárelhagyások számát!
Hozz létre egy ingyenes Trustindex fiókot még ma! »