1. Lépés: Kattints a következő linkre vagy a Facebook személyes profilodon válaszd ki a Létrehozás -> Oldal Létrehozása menüpontot. https://www.facebook.com/pages/creation/ 2. Lépés: Amennyiben a vállalkozásod számára kívánsz Facebook üzleti profilt létrehozni, akkor válaszd ki az első lehetőséget. Kattints a Kezdés gombra. 3. Lépés: Add meg a vállalkozásod nevét és válaszd ki a legördülő menüből a […]
Blog
Hogyan kapcsold össze a Facebook céges oldaladat a Trustindex oldaladdal
#1. Lépés: Sikeres regisztrációt követően kattints a Telepítési Útmutató első pontjára, és kapcsolad össze a meglévő Facebook üzleti oldaladat a Trustindex fiókoddal. #2. Lépés: Kattints a Facebook Platformmal egy sorban található „Hozzáadás” gombra. #3. Lépés: Válaszd ki az összekötni kívánt Facebook oldalt a legördülő listából. Mi kizárólag az Facebook oldaladon szereplő Facebook ajánlásokat jelenítjük […]
Üzleti Facebook oldal készítése lépésről lépésre
Még nincsen Facebook oldala a vállalkozásodnak? Magyarországon a Facebookon már 5 millió aktív felhasználót érhetsz el, ezért egy sikeres vállalkozás nem engedheti meg magának azt a luxust, hogy ne legyen egy jól beállított céges oldala, minimum heti 1-2 bejegyzéssel. Az üzleti Facebook oldalakat ráadásul a Google kereső is indexeli, tehát azért is érdemes létrehozni egyet, […]
Hogyan változott a Facebook értékelési rendszere?
Idén augusztusban a Facebook globálisan megváltoztatta az üzleti Facebook oldalak korábbi ötcsillagos értékelési rendszerét, és a csillagos értékelési rendszer helyett két választásos ajánlom és nem ajánlom típusú új véleményezési rendszert vezetett be a vállalkozások céges Facebook oldalain. Az Ájánlasokra keresztelt új fül továbbra is az üzleti Facebook oldalak korábbi reviews aloldalán (facebook.com/vallalkozasom-neve/reviews) érhető el, tehát […]
Hogyan növelheted a látogatóid bizalmát vásárlói értékelésekkel?
Miért olyan fontosak a hiteles ügyfélértékelések? A vásárlói bizalom kialakulásában óriási szerepe van az adott témában jártas ismerőseink és a szakmai véleményformálók szavának, tehát a számunkra hiteles embereknek. Ha utánakeresel, akkor rengeteg tanulmányt és reprezentatív felmérés eredményét fogod találni az interneten publikálva, amely közvetlenül vagy érintőlegesen foglalkozik ezzel a témával. A McKinsey tanulmánya egyértelműen rámutat, […]
Ismerd meg alaposabban a Trustindex funkcióit
Miért fontosak a vásárlói visszajelzések? A felmérések eredményeiből egyértelműen kiderül, hogy az emberek internetes vásárlási döntéshozatala során az egyik legfontosabb döntési szempont a számukra hiteles vélemények megléte, avagy hiánya, valamint azok átlaga és minősége. Tehát a pozitív vagy éppen a negatív vásárlói értékelések, valamint az ügyfél vélemények óriási befolyásoló hatást gyakorolnak ránk emberekre a vásárlási […]
Útjára indítottuk a Trustindexet
Sziasztok, Örömmel jelentjük be, hogy a mai nappal útjára indítottuk a Trustindexet! Ezt a döntést 10 hónapos kemény fejlesztői munka előzte meg, amelyet külön megköszönünk az elszánt fejlesztő csapatunknak. A rendszert egyelőre béta állapotban indítottuk útnak, mivel még csak a főbb alapfunkciók érhetőek el. Ilyen alapfunkciók a Facebook értékelések kezelése és címkézése, valamint a hírlevélbe, […]