Blog

Hogyan válaszolj a Google értékeléseidre?

Csiga Viktória | 2021-01-04

A Google értékelések fontossága A Google a világ elsőszámú keresője, emellett pedig az egyik leggyorsabban fejlődő weboldal cégek értékelésére a vásárlóik által. Kutatások kimutatták, hogy: A legtöbbet választott értékelő oldal a Google, mivel a fogyasztók 64%-a állítja, hogy előbb felkeresi az adott cég Google értékeléseit mielőtt vásárolna tőlük. A fogyasztók 21%-a egyetért abban, hogy a […]

Category: Hírek, Trustindex Segítség

Hogyan használd a Facebook értékelés widgeted?

Csiga Viktória | 2020-12-28

Remekül bemutathatod, hogy vásárlóid mit is gondolnak cégedről a közösségi médián, azáltal hogy felhasználod céged Facebook oldaláról a kapott értékeléseidet és ajánlásaidat. Egy Facebook értékelés widget segítségével Te is erőteljes közösségi bizonyítékként használhatod fel ezeket az értékeléseket és megjelenítheted őket a weboldaladon. Egy ilyen widget emellett sok féle módon segítségedre lehet, mint például: Egy pozitív […]

Category: Facebook, Hírek, Trustindex Segítség

Hogyan használd a Google értékelés widgeteket?

Csiga Viktória | 2020-12-12

Google értékelés widgetek segítségével egyszerűen beágyazhatod a saját weboldaladra az online visszajelzéseidet Google-ről. Ennek használata az egyik legnépszerűbb alapvető marketing technika. Hosszútávon a widgetek segítenek: Fejleszteni a kereső teljesítményed: A keresőben nagyobb láthatóságra tehetsz szert és növelheted a forgalmad, ha teljes mértékben kihasználod az értékeléseidet. Növeli a konverziód: Ha a keresésben megjelennek az értékeléseid, a […]

Category: Hírek, Trustindex Segítség

Hogyan válaszoljuk meg az értékeléseket?

Csiga Viktória | 2020-11-19

Miért is olyan fontos, hogy megválaszoljuk az értékeléseinket? Gondoljunk bele:  a fogyasztók 94%-a elbizonytalanodott, miután rossz véleményeket olvasott egy adott cégről  a fogyasztók 53%-a elvárja, hogy egy cég negatív vélemény beérkezése után egy héten belül választ adjon arra  63% állítja, hogy soha nem kaptak választ negatív élményeik hangoztatására  45% szerint pedig sokkal hajlamosabbak meglátogatni olyan […]

Category: Hírek

Az új Trustindex Setup Guide használata

Csiga Viktória | 2020-11-10

A Trustindex-nél arra törekszünk, hogy új ügyfeleink minél gyorsabban és egyszerűbben el tudják kezdeni használni a szoftverünket. Egy egyszerű regisztrációt követően máris a megújult setup guide köszönti az új felhasználókat. Amennyiben a regisztrációtól számított 3 napon belül összekapcsolja weboldalát a Trustindex-szel, 30% kedvezményben részesül előfizetéséből! Az összekapcsolás csupán 3 lépésből áll, mindössze 5 perc alatt elvégezhető.   […]

Category: Trustindex Segítség

Hogyan jelenítsd meg kizárólag a 4 és 5 csillagos értékeléseidet? Trustindex szűrők használata

Csiga Viktória | 2020-11-09

Az online értékelések nagy szerepet töltenek be a fogyasztói döntések terén. Mielőtt a potenciális vásárlók meglátogatják személyesen az adott üzletet vagy megvásárolják az adott terméket online, mindenek előtt értékelések és vélemények után kutatnak olyan platformokról, mint a Google, Yelp, Facebook, stb. A cégek, akik használnak widgeteket a különböző értékelések megjelenítéséhez, 90%-a használ szűrést, hogy kizárólag a […]

Category: Trustindex Segítség

Mi az a domain és hogyan használjam?

Tom | 2020-09-18

Mi az a domain? A domainek segítségével lehet elkülöníteni a vélemények “tárgyát”, egy domain alá vannak besorolva a vélemény cimkék, egy domainen belül számítódnak a statisztikák, stb. Tehát teljesen elkülönülnek az adatok benne, gyakorlatilag különböző regisztrációs fiókokról beszélünk. A különbség csak annyi, hogy ezeket ugyanazzal a felhasználóval tudjuk használni. Egy domain alá kapcsoljam az összes […]

Category: Útmutató

Probléma megoldás: vélemény gyűjtés

Tom | 2020-08-01

A folyamat Az e-mailes véleménygyűjtés az alábbi folyamatot takarja: e-mail címlistát építünk, címeket gyűjtünk a címlista tagjainak küldünk egy levelet, melynek elsődleges célja, hogy valamely platformra véleményt kérjük. esetlegesen emlékeztetjük a vásárlót, hogy még nem véleményezett Ötletek finomhangolásra Az elégedett vevőket kérjük fel vélemény írásra. Így garantált a jó vélemények érkezése. Honnan tudjuk, hogy ki […]

Category: Trustindex Segítség

Kávézóm van, címlistám nincs. Hogyan gyűjtsünk véleményeket?

Tom | 2020-05-18

Itt (mint sok máshol) kreatívnak kell lenni. Hiszen, ha nincs címlista, nincs automatikus ügyfél értesítés sem. (Mik ezek? Pl.: webshopnál megrendelés értesítők hírekről SMS üzenetek mobil értesítők stb ) Szóval ez esetben nem is tudjuk használni a Trustindex automatikus véleménykérő funkcióját (https://admin.trustindex.io/review_invite). Mit lehet tenni? Pár példa: A vendégek számára fel lehet ajánlani valamiféle ajándékot. […]

Category: Marketing

Probléma megoldás: hiányzó Facebook oldal

Tom | 2020-05-18

Probléma A Facebook csatlakoztatásakor a Trustindex listázza az az adott (meghatalmazó) Facebook felhasználó által kezelt összes Facebook oldalt. Megeshet, hogy innen hiányzik pont az, amivel szeretnénk folytatni a munkát. Megoldás Navigálj a https://www.facebook.com/settings?tab=business_tools oldalra Itt keresd ki a Trustindex-et és távolítsd el Most, ha a Trustindex admin felületén újra megpróbálod a Facebookot összekapcsolni (https://admin.trustindex.io/site/platforms), akkor […]

Category: Trustindex Segítség